Service & Contact2019-11-06T10:09:39+01:00

Service & Contact

Mi Toetie klantenservice

Service & Contact

Mi Toetie klantenservice

Veelgestelde vragen

Wanneer het artikel op voorraad is en wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 3 werkdagen op de post. Met uitzondering van:

Pre-orders.
Gepersonaliseerde artikelen.
Bedrukte artikelen.
Handgemaakte artikelen.
Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.

Indien je een status op wil vragen over je order willen wij je vragen om eerst even bij het bestelde artikel te kijken of er een afwijkende levertijd staat vermeld.

De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond bij je winkelwagentje. Brievenbuspost is 3,75 per bestelling.

Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling is dermate hoog dat het risico op beschadiging groot is dan versturen wij het via een pakketje. De kosten hiervan zijn 5,95, dit is een aangetekende verzending. Bestellingen boven de 45,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland.

Je stuurt de artikelen op eigen kosten retour. Wanneer je besluit je geld terug te willen is dit geen enkel probleem.

Nadat het artikel in goede orde door ons is ontvangen zal er binnen de wettelijke termijn van 14 dagen tot creditering van het artikel worden overgegaan.
Het bedrag van het geretourneerde artikel wordt vervolgens op het bij ons bekende rekeningnummer teruggestort.

Betaling vindt plaats via:

  • iDEAL
  • Bancontact / Mister Cash
  • Creditcard
  • Belfius
  • Sofort Banking
  • Paypal
  • Sofort Banking
  • KBC/CBC Payment Button

Onze brievenbuspost wordt verzonden met een Track & Trace. Wanneer deze aangeeft dat het bezorgd is gaan wij er van uit dat dit ook zo is. Hetzelfde geldt voor onze pakketten welke niet door de brievenbus passen. Deze pakketten worden verzekerd én aangetekend verzonden. Wanneer deze track & trace aangeeft dat het bezorgd is dan gaan wij er ook hier van uit dat dit echt zo is. Mi Toetie is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten tenzij dat de track & trace geen bezorgstatus aangeeft. Indien het laatste het geval is raden wij je binnen 48 uur contact met ons op te nemen.

Snel even…

Bestellingen bekijken
Retour aanmelden
Gegevens wijzigen
Meld je brandrep aan

Waar gaat je vraag over?

Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Wanneer het artikel op voorraad is en wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 3 werkdagen op de post. Met uitzondering van:

  • Pre-orders.
  • Gepersonaliseerde artikelen.
  • Bedrukte artikelen.
  • Handgemaakte artikelen.
  • Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.

Indien je een status op wil vragen over je order willen wij je vragen om eerst even bij het bestelde artikel te kijken of er een afwijkende levertijd staat vermeld.

De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond bij je winkelwagentje. Brievenbuspost is 3,75 per bestelling.

Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling is dermate hoog dat het risico op beschadiging groot is dan versturen wij het via een pakketje. De kosten hiervan zijn 5,95, dit is een aangetekende verzending. Bestellingen boven de 45,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland.

De verzendkosten voor België zijn 7,50 per bestelling. Voor België geldt gratis verzending vanaf 45,-. Voor alle overige landen geldt een ander minimum bestelbedrag.
Wanneer je ziet dat je bestelling in de wacht staat is dit omdat je een artikel hebt besteld met een afwijkende levertijd. Je kunt hierbij denken aan:

  • Pre-orders.
  • Gepersonaliseerde artikelen.
  • Bedrukte artikelen.
  • Handgemaakte artikelen.
  • Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.

Dat er een afwijkende levertijd is staat altijd vermeld bij het desbetreffende artikel.

Wanneer je een Pre Order bij ons plaatst wordt de order pas verzonden wanneer deze compleet is.

Er wordt dus tussendoor geen gedeeltelijke verzending gedaan van artikelen die wél op voorraad zijn. Indien je dit wel zou willen geef dit dan aan bij de “bestel notities” op de “afrekenpagina” Extra kosten gemaakte verzendkosten komen in rekening van de klant. Dit geldt ook voor artikelen met een afwijkende levertijd denkende aan handgemaakte- of gepersonaliseerde kleding. Een afwijkende levertijd staat altijd vermeld bij het artikel.

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen  te retourneren. Dit wil zeggen dat het pakket binnen deze periode weer bij ons in ontvangst moet zijn. De kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Let op: wanneer je met een kadobon betaald hebt zal deze ook weer terugbetaald worden in kadobon-vorm, dus geen aankoopbedrag retour.

Zorg dat je je retourzending met Track & Trace retour stuurt, maak je hier geen gebruik van dan is dit op eigen risico mocht het pakketje kwijtraken met de post.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten. Let op:

  • Sale artikelen.
  • Artikelen speciaal besteld (normaliter niet te koop in onze webshop).
  • Gepersonaliseerde artikelen.
  • Handgemaakte kleding
  • Bedrukte artikelen.
  • Tipi Tenten
  • Houten Telramen / Tipi
  • Handgemaakte artikelen.
  • BIBS spenen (uit hygiënisch oogpunt).

Kunnen niet geretourneerd kunnen worden!

De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden,  met aangehechte prijskaartjes.
  • Ongedragen en onbeschadigd te zijn. (passen is toegestaan).
  • Ongewassen te zijn.
  • Niet hersteld te zijn (of een poging daartoe).
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
  • Het retourformulier ingevuld bijvoegen. Deze kun je downloaden onderaan deze pagina.

Alleen als aan al deze voorwaarden is voldaan, wordt de zending als retour geaccepteerd.

RETOURFORMULIER
Je stuurt de artikelen op eigen kosten retour. Wanneer je besluit je geld terug te willen is dit geen enkel probleem.

Nadat het artikel in goede orde door ons is ontvangen zal er binnen de wettelijke termijn van 14 dagen tot creditering van het artikel worden overgegaan.
Het bedrag van het geretourneerde artikel wordt vervolgens op het bij ons bekende rekeningnummer teruggestort.

Uiteraard is het ook mogelijk om een artikel te ruilen, dit kun je aangeven op het retourformulier welke je meestuurt met het te retourneren artikel. De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel is op eigen kosten, de verzendkosten voor het omgeruilde artikel is voor gratis.

Indien het artikel op voorraad is zullen wij je deze kostenloos toesturen. Indien het gewenste artikel niet op voorraad is zullen wij je hierover berichten.
Print het retourformulier uit, vul het zo compleet mogelijk in en stuur het mee met de retourzending.

Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Het is mogelijk dat een artikel tijdelijk niet voorradig is. Je kunt je met je e-mailadres aanmelden om automatisch van ons een berichtje te ontvangen zodra het artikel weer op voorraad is.
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.
Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens je contact met ons opneemt.
Betaling vindt plaats via:

  • iDEAL
  • Bancontact / Mister Cash
  • Creditcard
  • Belfius
  • Sofort Banking
  • Paypal
  • Sofort Banking
  • KBC/CBC Payment Button
Spaar nu eenvoudig bij Mi Toetie voor een aantrekkelijke korting op je volgende aankoop.

Bij elke € 1,- die je aan artikelen besteed in onze webshop ontvangt je een Mi Toetie spaarpunt. De spaarpunten kun je vervolgens opsparen en inwisselen voor korting bij een volgende bestelling.
Je krijgt vanaf 25 punten al € 1,50 korting op een volgende bestelling, dus hoe meer je spaart hoe hoger je korting zal zijn!

Voorbeeld:

Je koopt voor € 39,95 aan artikelen, je ontvangt dan dus 40 gratis spaarpunten.
Stel je hebt uiteindelijk 200 spaarpunten gespaard, dan kun je deze zelf via onze website verzilveren voor een korting bij het plaatsen van een nieuwe bestelling.
 
Spelregels:

  • Spaarpunten zijn onbeperkt geldig.
  • Spaarpunten kunnen vanaf 25 punten ingewisseld worden voor korting.
  • Eventuele verzendkosten leveren geen spaarpunten op.
  • Spaarpunten worden altijd afgerond op hele aantallen.
  • Je ontvangt alleen spaarpunten indien je een account hebt of deze aanmaakt tijdens het afrekenproces. Bij het bestellen zonder account (niet registreren) ontvang je dus geen spaarpunten.
  • Je vind je spaarpunten saldo nadat je ingelogd bent onder mijn account.
  • Ontvangen spaarpunten op geannuleerde of retour gestuurde artikelen worden in mindering gebracht op je saldo.
  • Over een deelbetaling middels een cadeaubon worden geen spaarpunten gegeven.
  • Spaarpunten worden pas toegekend nadat je bestelling betaald is.

Plaats jij bij ons een order vanaf een bedrag van 99,- dan sturen wij een leuk kadootje mee met je bestelling, hoe gaaf is dat?!

Indien wij van een bepaald merk (bijvoorbeeld Minikid) promotiemateriaal meesturen denkende aan een tas, keycord etc. en je stuurt
alle kleding van dit desbetreffende merk terug dan ontvangen wij ook graag het kadootje retour met de zending. Indien wij het promotiemateriaal
niet retour ontvangen dan zullen wij de kostprijs verrekenen met het terug te ontvangen bedrag. Je ontvangt van te voren hier altijd
een e-mail over vanuit ons.

Niet gevonden wat je zocht?

Stuur ons een e-mail. Wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden.

Contact opnemen